Businessdag voor de startende budgetcoach

Helemaal klaar om het mooie, dankbare vak van Budgetcoach uit te gaan oefenen, maar heb jij als starter moeite met de positionering in de markt als zelfstandig budgetcoach? Hoe, of waar begin je? Welke mogelijkheden zijn er?  Waar kan ik standaard documenten vinden? Hoe ga ik mezelf in de markt wegzetten en met welke doelgroep wil ik aan de slag? De belastingen? De boekhouding? Ga ik hier geen fouten in maken?  

Deze onzekerheid en een stukje angst zien we regelmatig terugkomen. Wij krijgen hier veel vragen over uit het werkveld. Startende budgetcoaches die graag even willen sparren en willen weten hoe wij dit hebben opgepakt en gestart zijn. Vaak gaat het dan niet eens over de inhoud van het vak, wél over hoe je nu met je certificaat onder je arm, je eigen bedrijf in budgetcoaching opstart.

Samen met Claudia Klokkemeijer van Budgetcoach Klokkemeijer Me heb ik hier veel over gesproken. Wij vonden het altijd leuk om te sparren met starters en ze te motiveren om dit mooie vak ook uit te gaan oefenen.

De vraag op de markt naar budgetcoaches is enorm toegenomen! Om deze redenen hebben wij besloten om samen een businessdag te organiseren, speciaal voor de startende Budgetcoach. Zo kunnen wij onze ervaringen en kennis met jullie delen en jullie begeleiden bij het starten van je eigen onderneming.

Dagprogramma

We gaan ons deze dag helemaal onderdompelen in de start van jou bedrijf en alles wat hierbij komt kijken. Onderwerpen  zoals:

  • Waar begin je mee als startende budgetcoach
  • Je ontvangt diverse standaarddocumenten. Hierbij kun je denken aan intake, inventarisatie, overeenkomst, budgetplannen etc. 
  • Noodzaak KIWA certificering
  • AVG uitleg en Algemene Voorwaarden (juridisch)
  • Boekhouding en de tools die inzetbaar zijn. 
  • Acquisitie en marketingzaken, zoals hoe positioneer je jezelf in de markt, hoe belangrijk is een website, welke doelgroep past bij jou? Hoe bepaal je je diensten en producten en het tarief etc.
  • En alle overige vragen die jullie hebben

Aantal deelnemers

Om het maximale uit deze dag te halen en iedereen ook de ruimte en kansen te geven om vragen te stellen en mogelijkheden te bespreken, is het aantal deelnemers beperkt tot 10.

Jouw investering

Bedraagt € 699,- excl btw.

Na de aanmelding ontvang je van ons een factuur met het verzoek deze op tijd te voldoen. Voor diegenen die al ingeschreven staan bij de Kamer van Koophandel, de btw kan je in jouw kwartaalaangifte omzetbelasting verrekenen.

Na deze businessdag heb jij de middelen tot je beschikking om een vliegende start te maken met je eigen onderneming!

Been there, done that!

Zelf heb ik bij de start van mijn onderneming met genoeg onzekerheden en angsten gezeten. Desondanks was het voor mij voor meer dan 100% duidelijk dat ik mijn eigen praktijk zou gaan opzetten. Hoe dan ook! Want budgetcoaching is waar mijn hart lag én ligt!

Ik ben destijds zelf veel gaan uitzoeken en ontwikkelen. Dit heeft veel tijd en energie gekost, maar ik heb hier ook veel van geleerd. Toch had ik het zeker prettiger gevonden als ik destijds zo’n businessdag had kunnen volgen. Het had het allemaal net wat beter en makkelijker voor me gemaakt. Dat deel van jouw zoektocht wil ik je graag besparen. 

Overtuigd? Meld je dan aan voor deze businessdag door een mailtje te sturen, of een whatsappbericht te zenden. Ik stuur je de informatie dan naar je toe!

Contactgegevens

Mariska Eshuis
mariska@budgetcoachme.nl
Tel: 06 525 884 31

KVK nr. 75258943
BTW NL001419105B21

Werkdagen

  • Maandag:           9.00 – 17.00 uur              en          19.00 – 21.00 uur
  • Dinsdag:             9.00 – 14.00 uur
  • Woensdag:         9.00 – 12.00 uur              en          19.00 – 21.00 uur
  • Donderdag:        9.00 – 16.00 uur